środa, 5 października 2016

Odżywka działająca cuda na farbowanych włosach ARTEGO POLSKA



Chyba każda z nas miała taki dzień w którym przyszedł czas aby zafarbować włosy.
Albo ważna impreza,albo siwe włosy,lub zwyczajnie odrosty...
Po farbowaniu włosy potrzebują mega odżywienia i ja właśnie takie znalazłam :)

ODŻYWKA ARTEGO POLSKA po prostu cud ! :D 



Polecam po farbowaniu włosów,wystarczy mokre włosy odsączyć z nadmiaru wody i na wilgotne włosy nałożyć odżywkę,delikatnie wmasować ją we włosy,aż po same końce.Odczekać około 2 minut i grzebieniem rozczesać włosy,następnie spłukać dokładnie.Zapach odżywki jest niesamowity :) A efekt jeszcze lepszy!
Włosy są bardzo miękkie i lśniące,moje włosy dosłownie ją pokochały.

A oto efekty! 






Dziękuję stronie https://www.facebook.com/PorozmawiajmyoWlosach/?fref=ts Porozmawiajmy o włosach za super nagrodę w postaci tej odżywki i artego Polska https://www.facebook.com/artego.polska/?fref=ts za tak wspaniałą odżywkę.


Ps.Koszt odżywki to średnio ok.32 zł,ale warto bo odżywka jest wydajna i dosłownie ją pokochacie ;) 

4 komentarze:


  1. Od tygodnia stosuję tę właśnie odżywkę. Włosy są ładnie wygładzone, mają delikatny blask świeżo farbowanych włosów. Czy jest lepsza od innych odżywek do włosów farbowanych nie wiem, bo pierwszy raz farbowałam włosy, ale ta sprawdza się nieźle. Mam nadzieję, że dzięki niej kolor zostanie ze mną na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś farbowałam włosy i stosowałam odżywki różne i włosy nie były aż takie,a teraz po wielu latach nie farbowania zafarbowałam włosy i odżywka dosłownie pobudziła moje włosy do życia ;) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie,bo włosy są bardzo ważne dla nas kobiet ;)

      Usuń