środa, 9 listopada 2016

STREETCOM KAMPANIA Z LEGO DUPLO

 Streetcom kampania z LEGO Duplo



Po raz pierwszy udało mi się dostać do kampanii na stronie Streetcom.
Mój synek jest zachwycony i gdy zobaczył paczkę ogromnie się cieszył.



Od razu zabrał się do rozpakowywania i układania klocków według swojego pomysłu ;)
Tatuś zaraz pomógł i pociąg z cyferkami ruszył w swoją podróż :)




Rozpoczynamy testowanie ze Streetcom,dzielimy się klockami ze znajomymi i piszemy raporty :)

Więcej o klockach niebawem....





13 komentarzy:

  1. Lubię kampanie w Streetcom- zawsze fajne rzeczy do testowania nie tylko dla siebie ale i dla znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zawsze zazdrościłam każdemu każdej kampanii tam,aż nadszedł mój czas :)

      Usuń
  2. Super zestaw i jaka radość dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też chłopaki razem układają Lego, czasem mam wrażebie że tata ma więcej frajdy z zabawy i na prezent wybiera dla syna to czym bedzie sie bawił

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Widać że paczka trafiła w dobre ręce... rączki.
    Miłej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjecia. Radosc dzisci jest bezcenna. Mi sie nie udalo dostać. Ale Wam życzę świetnej zabawy klockami. One wciągają. Otrzymałam mini zestaw i również wystawiłam opinie jak i na temat Lego arktyka i lego sawanna. Zapraszam: http:/ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaje do obserwowanych 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaje do obserwowanych 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już Cię obserwuję na blogu i na Facebooku ;) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudne zdjecia. Radosc dzisci jest bezcenna. Mi sie nie udalo dostać. Ale Wam życzę świetnej zabawy klockami. One wciągają. Otrzymałam mini zestaw i również wystawiłam opinie jak i na temat Lego arktyka i lego sawanna. Zapraszam: http:/ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń