wtorek, 27 czerwca 2017

SAAL DIGITAL . . . I ZDJĘCIA NABIERAJĄ NOWEGO ZNACZENIA...




Na stronie Saal Digital oferowane są testy fotoksiążki, fotozeszytu, fotoobrazu nie tylko dla profesjonalnych fotografów ale i dla amatorów.


Ja dostałam się do testu fotozeszytu gdzie mogłam wybrać sobie do określonej kwoty wybrane opcje.

Po wejściu na stronę ściągamy specjalny program gdzie sami tworzymy fotozeszyt strona po stronie.
Możemy dodać różne dodatki, naklejki, napisy i przeróżne tła. Wybieramy ilość stron, układ i rozmieszczenie zdjęć, wielkość i ramki.

Pozytywnym zaskoczeniem były dla mnie żywe kolory które bardzo różnią się od innych oferowanych na rynku fotozeszytów. To znakomita alternatywa gdy chcemy komuś sprawić prezent na ślub, uwiecznić zdjęcia dzieci czy stworzyć pamiątkę zdjęć z wakacji.



Ja sama mając możliwość dodania zdjęć na tylu stronach postanowiłam na każdej stronie zrobić inny temat, inne tło i pobawić się naklejkami ;) 
 Uwieczniłam swój pierwszy bieg z przeszkodami i chwile ujęte na zdjęciach.






Na innej stronie uwieczniłam chwile mojego synka, zdjęcia które nie wywołałam a dzięki temu mam pamiątkę z chwil jego życia ;) Podobają mi się te tła i dziecięce dodatki w postaci bajkowych naklejek oraz to że zdjęcia mogą mieć różnorodne kształty.




Mój ukochany który jest biegaczem bardzo ucieszył się z ujęcia jego biegowych zdjęć w fotozeszycie.
Jakość zdjęć i wyrazistość jest tutaj bardzo dobra, nawet powiększone zdjęcia nie tracą na wartości.



Test wypadł jak najbardziej pozytywnie, jestem bardzo zadowolona, na paczuszkę czekałam dosłownie kilka dni, paczuszka przychodzi kurierem.



                    Gorąco polecam stronę Saal Digital...--------> SAAL DIGITAL ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) zamówiłam taki na urodziny u znajomych ;)

      Usuń
  2. W prosty i szybki sposób możemy mieć coś niepowtarzalnego ❤ dla mnie coś pięknego ☺☺☺
    Pozdrawiam,
    http://ewuczkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń