poniedziałek, 10 lipca 2017

Pielęgnacja wspólnych chwil z NIVEA BABY żelem do kąpieli



Zostając mamą otrzymujemy tyle rad od mam i babć, od osób z rodziny i tych zupełnie obcych.
Często naszą uwagę przyciągają reklamy oferujące żele do kąpieli dla dzieci, kolorowe, piękne opakowania. Jednak nie każdy żel jest dobry dla naszego dziecka, a wybierając powinniśmy zwrócić uwagę na jego skład i to czy jest dla dziecka bezpieczny.

Od małego dziecka w mojej pielęgnacji towarzyszył krem Nivea, zwykły w niebieskim kółeczku, do dziś pamiętam jak mama mnie nim smarowała i pielęgnowała. Tak zaszczepiła we mnie miłość do tej marki i w pewnym stopniu także zaufanie. Do dziś zapach ten kojarzy mi się z beztroską i czułą pielęgnacją.

Gdy synek pojawił się na świecie okazało się że wiele rzeczy z wyprawki jest zupełnie zbędnych, a kosmetyki na półkach mają tak szeroki wybór że nie trzeba ograniczać się tylko do jednego.

Tak zaczęliśmy pielęgnację, a po miesiącu używaliśmy już Emolient od Nivea baby.
Ten łagodzący żel do mycia ciała i włosów to coś czego potrzebowaliśmy.

Posiada też liczne zalety:
- pozytywną opinię Instytutu matki i dziecka
- jest hipoalergiczny
- zawiera emolient
- jest idealny do skóry suchej i wrażliwej
- nie zawiera alkoholu 
- nie zawiera barwników
- nie zawiera parabenów
- dzięki formule z lipidami Omega 6 z masła shea zapobiega wysuszaniu się skóry i chroni jej barierę ochronną
- łatwo się spłukuje
- nie szczypie w oczy
- nie zawiera mydła
- potwierdzony w badaniach klinicznych i dermatologicznych
- pompka ułatwiająca dozowanie.


Uwielbiam produkty Nivea a linia Nivea Baby cieszy mnie podwójnie, ponieważ stosując te produkty wiem że daję dziecku to co najlepsze.
Synek uwielbia kąpiele z tym żelem, robimy z piany szałowe fryzury i bez problemu spłukujemy włoski po kąpieli, a ja nie boję się że żel będzie go szczypał w oczka.


Kąpiel powinna być czymś co dziecko kocha i nie będzie się bało następnej.
Gdy nalewam wodę do wanny synek od razu przybiega i zabiera mi płyn bawiąc się w zakupy.
Później płyn ląduje w wannie pełnej wody i tak bawimy się w łódź podwodną, a gdy chcemy żelu użyć do kąpieli naciskamy poręczną pompkę i dozujemy tyle żelu ile jest nam potrzebne.
To bardzo wygodne, a połączenie dwóch funkcji żelu do włosów i ciała jest mega plusem, nie musimy kupować dwóch osobnych produktów, mamy tzw. 2 w 1.


Jak widać mój synek wie co dobre i wybrał już produkt który towarzyszy mu w każdej kąpieli, a zadowolenie mojego dziecka...to NAJLEPSZA RECENZJA :) 

3 komentarze:

  1. ja bardzo lubię produkty Nivea Baby. tego akurat nie mialam, ale uzywalam balsamu do ciała w niebieskim opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cudny jest, ja powiem Ci że zakochałam się w serii Nivea baby i testowałam już wszystko :) balsam jest rewelacyjny ! :)

      Usuń
  2. Nivea baby to bardzo fajna linia dla maluszków.Bezpieczne produkty, sprawdzone a dzieci je uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń